fundacja BFKK

Białostocka Fundacja Kształcenia Kadr poszukuje kandydatów na stanowisko

 

 Specjalista ds. kadr i płac

 

Miejsce pracy: Białystok

 

Zakres obowiązków:

  • analiza oraz przygotowywanie kalkulacji angażu pracownika z uwzględnieniem dostępnych w ramach poszczególnych projektów wakatów
  • prowadzenie akt osobowych dla pracowników: skierowania na badania lekarskie, prowadzenie kart urlopów, ewidencja zwolnień lekarskich, rozliczanie delegacji, naliczanie wypłat i zasiłków, weryfikacja i rozliczanie kart czasu pracy, pilnowanie terminów szkoleń BHP, rozliczanie nadgodzin, dodatków do wynagrodzeń itp.
  • rozliczenia z Urzędem Skarbowym (naliczania zaliczek na podatek dochodowy, rozliczenia roczne, wystawianie PIT-11) oraz z ZUS (naliczanie składek, zgłoszenia i wyrejestrowania, miesięczne raporty imienne do ZUS)
  • nadzór nad terminowym wypłatami  do ZUS, US itp.
  • wystawianie zaświadczeń (ZUS, PUP itp.) – o dochodach, o zatrudnieniu, o podleganiu ubezpieczeniom itp.
  • tworzenie wzorów umów, aneksów, wypowiedzeń, porozumień, świadectw pracy
  • obsługa systemu SL2014 w zakresie: personelu projektu (wprowadzanie i bieżąca aktualizacja danych dotyczących umów personelu, w tym  comiesięczne wprowadzanie ewidencji godzin i zadań)
  • ochrona danych osobowych BFKK (przygotowywanie oraz aktualizacja regulaminu ochrony danych osobowych wraz z upoważnieniami do ochrony danych osobowych)
  • wystawianie rachunków dotyczących wynagrodzeń personelu projektu
  • przygotowywanie dodatkowej dokumentacji związanej z personelem tj. zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, informacje o odprowadzonych składkach, okresach ubezpieczenia, terminach obowiązywania ubezpieczeń
  • prowadzenie ewidencji umów osobowych.

 

Wymagania:

  • minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z obsługą kadrowo – płacową pracowników
  • wykształcenie wyższe
  • praktyczna znajomość zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych, podatkowych i prawa pracy
  • dobra znajomość programu Płatnik oraz programu kadrowo-płacowego Optima
  • dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel)
  • umiejętność szybkiej analizy danych
  • dobra organizacja pracy, sumienność, komunikatywność, dyspozycyjność, skrupulatność, odpowiedzialność
  • doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej – dodatkowy atut

 

Oferujemy:

·         satysfakcjonujące wynagrodzenie

·         praca w dynamicznym zespole w zadaniowym systemie zadań

·         praca od poniedziałku do piątku, od 8:00-15:00

Osoby zainteresowane pracą proszone są o wysłanie swojego CV na adres: kmatyszewska@bfkk.pl

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na  przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)